Direktlänk till inlägg 6 november 2013

Like the life you live in!

Av Emelie Karlsson - 6 november 2013 19:23

Hej!

Här är en tjej på 13 år som älskar att blogga. Jag tänker skriva lite om mina dagar osv.

Dagen idag då:
Jo... Den har väl varit... Ja, hyfsat bra. 

Första hade vi svenska och min svenska lärare dampade!

"Anne får jag låna en penna?"

"Men Emelie! Det är sista gången du får låna en penna!"

"Jag har aldrig lånat en penna..."

"Imorgon tar du med dig 100 paket pennor så du har!"

"Sorry att mitt stift precis tog slut!" 


Åh fan! I hate her! I really mean it! I hate her! 

Sen hade vi matte. 

På fredag ska vi ha matteprov så vi tränade lite. 

Sen var det lunch. Det var drömkassler med ris, och det var sjukt gott! 

Sen var det språk och jag läser då spanska. 

Sen SO och jag och min grupp. Ja, vi var 3 personer. Skulle redovisa om "Tropiska Zonen. Savannklimat" och det gick väldigt bra. 

Sen var det då NO. Vi fic fortsätta med olika stationer om olika djur och insekter. Det var mest insekter som var döda. Och jag menar DÖDA! Men det var sjukt äckligt ändå... 

Sen gck jag hem... Och nu är jag hemma och bloggar. 

Herrå!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


En tjej med hästlivet framför sig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards